System wspomagania sprzedaży

System wspomagania sprzedaży to kompleksowe oprogramowanie dzięki któremu punkty handlowe mogą rozpocząć używanie najnowszych technologii do prowadzenia procesu sprzedaży.

Do głównych cech systemu można zaliczyć skalowalność ( czyli możliwość zastosowania zarówno w małych lokalizacjach jak i dużych sieciach handlowych), integracje z zewnętrznymi dostawcami oraz możliwość uruchomienia na wielu platformach desktopowych (Windows, Linux) oraz mobilnych (iOS, Android, HarmonyOS)

Wyzwania

Jednym z najpoważniejszych wyzwań dla systemu wspomagania sprzedaży jest możliwość pracy na sprzętach będących elementami już istniejących systemów typu retail. Z tego względu zdecydowano się na największą możliwą elastyczność w doborze rozwiązań i ich pracy. Tym co miało wyróżniać produkt była także duża możliwość integracji z zewnętrznymi systemami Big Data oraz zastosowanie algorytmów machine learningowych do wspomagania procesu sprzedaży i podejmowania decyzji w celu zaproponowania najlepszej oferty klientowi końcowemu.

Rezultaty

Stworzono system, który działa zarówno na lokalnych maszynach jak i w chmurze. Dzięki dockeryzacji osiągnięto znaczne oszczędności infrastrukturalne. Możliwość instalacji na różnych urządzeniach mobilnych sprawiła, że klienci nie muszą rezygnować z posiadanego sprzętu na rzecz „jedynie słusznej infrastruktury”. Integracje z drukarkami fiskalnymi, bonowymi, czytnikami kart i kasetami sprawiają, że system jest dojrzały, a klienci nie muszą rezygnować ze swoich przyzwyczajeń.

Technologie

  • .NET Core
  • Angular
  • Ionic & Cordova
  • Android, iOS, Windows, Linux
  • PostgreSQL & SQLLite
  • Docker
Chcesz dołączyć do naszego zespołu?
Zobacz oferty pracy