System wspomagania sprzedaży
System wspomagania sprzedaży to kompleksowe oprogramowanie dzięki któremu punkty handlowe mogą rozpocząć używanie najnowszych technologii do prowadzenia procesu sprzedaży.
Do głównych cech systemu można zaliczyć skalowalność ( czyli możliwość zastosowania zarówno w małych lokalizacjach jak i dużych sieciach handlowych), integracje z zewnętrznymi dostawcami oraz możliwość uruchomienia na wielu platformach desktopowych (Windows, Linux) oraz mobilnych (iOS, Android, HarmonyOS)
Wyzwania
Jednym z najpoważniejszych wyzwań dla systemu wspomagania sprzedaży jest możliwość pracy na sprzętach będących elementami już istniejących systemów typu retail. Z tego względu zdecydowano się na największą możliwą elastyczność w doborze rozwiązań i ich pracy. Tym co miało wyróżniać produkt była także duża możliwość integracji z zewnętrznymi systemami Big Data oraz zastosowanie algorytmów machine learningowych do wspomagania procesu sprzedaży i podejmowania decyzji w celu zaproponowania najlepszej oferty klientowi końcowemu.
Rezultaty
Stworzono system, który działa zarówno na lokalnych maszynach jak i w chmurze. Dzięki dockeryzacji osiągnięto znaczne oszczędności infrastrukturalne. Możliwość instalacji na różnych urządzeniach mobilnych sprawiła, że klienci nie muszą rezygnować z posiadanego sprzętu na rzecz „jedynie słusznej infrastruktury”. Integracje z drukarkami fiskalnymi, bonowymi, czytnikami kart i kasetami sprawiają, że system jest dojrzały, a klienci nie muszą rezygnować ze swoich przyzwyczajeń.
Technologie
- .NET Core
- Angular
- Ionic & Cordova
- Android, iOS, Windows, Linux
- PostgreSQL & SQLLite
- Docker